Veelgestelde vragen

 

Ruilen & retourneren
Mag ik mijn artikel(en) ruilen?
Natuurlijk, je kunt aankopen gemakkelijk ruilen door de te vervangen artikelen te retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen op de webshop. Op deze manier ben je verzekerd dat het artikel nog voorradig is. Helaas kunnen wij bestellingen niet met elkaar verrekenen. Artikelen uit de uitverkoop kunnen niet geruild worden.
Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

Is je bestelling toch niet helemaal naar verwachting? Dan kun je de artikelen uiteraard retour sturen. Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Let op: retourneren is voor eigen rekening. Volg de stappen van het retourproces zoals deze hieronder beschreven staan. 

  1. Vul hier online je terugstuur verzoek in. Je kunt inloggen met je bestelnummer, achternaam en e-mailadres. Ook als je geen account bij ons aangemaakt hebt.
  2. Pak de artikelen die je wilt retourneren in, samen met de pakbon, in de bij voorkeur originele verzenddoos. De pakbon is nodig om je gegevens terug te vinden. Heb je de originele verzenddoos al weggegooid? Geen probleem, als je de artikelen goed verpakt in een andere doos.* 
  3. Verstuur het pakket naar het onderstaande adres, via een verzenddienst naar keuze. 
It’s all about Christmas
t.a.v. Afdeling Retouren
Den Sliem 87
7141 JG Groenlo 
 
4. Zodra de retourzending door ons is ontvangen en gecontroleerd, wordt het retourbedrag binnen ca. 3 dagen, maar uiterlijk 14 dagen, teruggestort op de bankrekening of creditcard waarmee je de aankoop hebt gedaan. 

* Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen of nalatig is verpakt in een retourzending, mogen wij jou aansprakelijk stellen.

Hoe ruil ik mijn artikel(en)?
Je kunt artikelen gemakkelijk ruilen door de te vervangen artikelen te retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen op de webshop. Op deze manier ben je verzekerd dat het artikel nog voorradig is. Helaas kunnen wij bestellingen niet met elkaar verrekenen. Kerstartikelen kunnen na 24 december niet meer geruild of geretourneerd worden.
Een artikel uit mijn bestelling is beschadigd/defect geleverd. Wat nu?

Voordat onze artikelen verzonden worden, controleren wij deze eerst op eventuele beschadigingen. Heb je toch een artikel ontvangen die beschadigd of defect is? We lossen dit graag voor je op! We willen je vragen om het volgende te doen:

  1. Een duidelijke beschrijving van de beschadiging of het defect.
  2. Maak een aantal duidelijke foto’s van het artikel, waarop de beschadiging of het defect goed zichtbaar is. 
  3. Stuur de beschrijving en de foto’s naar customerservice@itsallaboutchristmas.com
  4. Zodra wij de e-mail met foto’s hebben ontvangen wordt deze door onze klantenservice zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. Je ontvangt binnen enkele dagen een bericht over de verdere verwerking van je verzoek. Wil je een vervangend artikel bestellen? Meer informatie hierover vind je onder artikel ruilen.
Ik heb mijn artikel(en) geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zo snel mogelijk. We streven ernaar om het geld na ontvangst en controle van de retourzending binnen 3 werkdagen, maar uiterlijk binnen 14 dagen, terug te storten op de bankrekening of creditcard waarmee je de aankoop hebt gedaan.
Toon alles
Bestellingen
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren nadat deze geplaatst is. Wil je nog artikel(en) toevoegen aan je bestelling, dan kun je dit doen door zelf een nieuwe bestelling plaatsen. De eventueel verkeerde bestelling kan na ontvangst weer geretourneerd worden. Kijk op de pagina Ruilen & retourneren voor meer informatie.
Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Het is niet mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen. Indien je problemen ondervindt om het bestelproces af te ronden, dan kan onze klantenservice je uiteraard wel telefonisch assisteren bij het plaatsen van de bestelling.
Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Waarschijnlijk zijn we nog bezig met het verwerken van je bestelling. Dit kan maximaal 60 minuten duren na het plaatsen van je bestelling. Mocht je dan nog geen bevestiging hebben ontvangen en staat de bestelling ook niet in het spamfilter van je e-mail, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan door te mailen naar customerservice@itsallaboutchristmas.com of te bellen met 085 043 0576. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur.

Ik heb een foutief adres ingevuld. Wat nu?
Neem direct contact op met onze klantenservice, door te bellen naar 085 043 0576. Als je bestelling nog niet door ons is verwerkt, veranderen wij het adres. Als bestelling al is verwerkt of verzonden nemen wij contact op met DHL met de vraag of ze het pakket naar ons terug kunnen sturen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. In dat geval zal onze klantenservice samen met jou naar een passende oplossing zoeken.
Toon alles
Levertijd & bezorging
Wat zijn de levertijden?

Je bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen geleverd. In de tabel hieronder vind je een overzicht van de levertijden per land. De levertijd begint vanaf het moment dat je bestelling is overgedragen aan DPD. Heb je iets groots of zwaars besteld, zoals een kerstboom, dan zal deze afzonderlijk worden afgeleverd. Tijdens piekperiodes, actieperiodes en de Sale kan de levering iets langer duren.


Land

Levertijd

Nederland

1-2 werkdagen

België

1-2 werkdagen

Duitsland

2-3 werkdagen

Oostenrijk

2-3 werkdagen

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten naar Nederland en België bedragen 5,95 euro. Bij bestellingen vanaf 50 euro in Nederland en 75 euro in België, zijn de verzendkosten gratis. In de tabel hieronder vind je per land de verzendkosten, drempelbedragen voor gratis levering en levertijden. De levertijd begint vanaf het moment dat je bestelling is overgedragen aan DPD.

 

Land

Verzendkosten Gratis verzending Levertijd
Nederland € 5,95 vanaf € 50,- 1-2 werkdagen
België € 5,95 vanaf € 75,- 1-2 werkdagen
Duitsland € 5,95 vanaf € 50,- 2-3 werkdagen
Oostenrijk € 7,95 n.v.t. 2-3 werkdagen
Tsjechië € 25,95 n.v.t. 2-3 werkdagen
Luxemburg € 7,95 n.v.t. 2-3 werkdagen 
Frankrijk € 12,95 n.v.t. 3-4 werkdagen
Polen € 25,95 n.v.t. 2-3 werkdagen
UK £ 7,99 n.v.t. 2-3 werkdagen
Ierland € 20,95 n.v.t. 3-4 werkdagen
Italië € 19,95 n.v.t. 3-4 werkdagen
Zweden € 19,95 n.v.t. 3-4 werkdagen
Denemarken € 12,95 n.v.t. 2-3 werkdagen
Finland € 20,95 n.v.t. 4-5 werkdagen
Spanje € 21,95 n.v.t. 4-5 werkdagen
Portugal € 29,95 n.v.t. 4-5 werkdagen
Roemenië € 34,95 n.v.t. 3-4 werkdagen
Wie bezorgt mijn bestelling?

It’s all about Christmas verzend je bestelling met DPD. Was je niet thuis toen de DPD bezorger bij je aan de deur stond? Dan vind je een kaart in de brievenbus. Daarop staat aangegeven of DPD je pakket eventueel bij je buren heeft kunnen afgeven. Als dat niet het geval is, dan kun je met behulp van de bezorgcode op de kaart en je postcode een nieuwe bezorgmogelijkheid kiezen. Je mag er vanuit gaan dat DPD eerst vier bezorgpogingen doet, voordat het pakketje retour wordt gestuurd naar It’s all about Christmas. Kijk voor meer informatie op de website van DPD.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je pakket onderweg is, ontvang je per e-mail een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen. Houd er rekening mee dat het een tijdje (12 tot 36 uur) kan duren voordat het pakket traceerbaar wordt vanuit DPD.

Toon alles